Warning: Parameter 2 to contexts_posts_where() expected to be a reference, value given in /data/4/7/47a279fe-d009-41d9-9884-5b9053435cb3/kmkt.sk/web/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Globalizovaná spoločnosť a zodpovedný manažment (niekoľko poznámok)

Úvod. Zodpovedný manažment v globalizovanej spoločnosti nie je otázkou iba určitých...

Americká populárna kultúra ako globálny fenomén

Úvod. Americká populárna kultúra je všadeprítomná. Jej filmy, hudba, televízne...

Vplyv turizmu na kultúru a identitu obyvateľov Bali

   Rozvoj turizmu po 2. svetovej vojne spolu s dopadmi globalizácie...

Civilizačné strety v kontexte diela S. P. Huntingtona

Úvod.   Problematika   civilizačných   stretov   je v kontexte            súčasných            spoločenských,    ekonomických,...

Globalizácia, konzum a „tí druhí“

Úvod. Polemika o súčasnom svetovom politicko- ekonomickom dianí je dnes...

Slow food – protiklad ponuky fast food reštaurácií

Fast food ako súčasť globalizačného procesu. Silnejúca globalizácia v cestovnom...

Nové trendy v gastronómii v kontexte cestovného ruchu

Charakter stravy závisel tisíce rokov od okolitej prírody. Pri jej...

Marketingové riadenie pohostinských podnikov

Úvod. Tak ako marketingové riadenie výrobných podnikov, aj marketingové riadenie...

Cestovný ruch ako kulturologický fenomén

Cestovný ruch je najčastejšie vnímaný a prezen­tovaný ako ekonomické odvetvie....