Warning: Parameter 2 to contexts_posts_where() expected to be a reference, value given in /data/4/7/47a279fe-d009-41d9-9884-5b9053435cb3/kmkt.sk/web/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Foodstyling ako nástroj online marketingu

Úvod. Food styling predstavuje umenie aranžovania jedál, aby boli vizuálne...

Food styling umenie vs. marketingový nástroj

Úvod. Gastronómia je neustále sa vyvíjajúca oblasť, ktorá podlieha trendom...

Bene veniatis festum (Buďte vítaní na hostine) – uhorská meštiacka a šľachtická kulinária 16. až 19. storočia

Úvod. Štúdia pojednáva o spôsobe života v Uhorsku v období od 16. storočia s presahom...

Obľúbenosť tradičných jedál s akcentom na Ponitrie

Úvod. Zmeny životnej úrovne, mobilita obyvateľstva, častejšie stravovanie mimo domova,...

Sociokulturní problematika kulturní difuze lidské společnosti se zaměřením na kulturu gastronomie v českých zemích

Kulturní gastronomie jako nedílná součást sociálních potřeb lidstva z pohledu kulturní...

Vývoj kulinárskych tradícií vo Vojlovici (1)

Vojlovica neďaleko Belehradu predstavuje dynamický priestor z pohľadu etnicity, konfesionality, profesijnej...

Kulinárna kultúra ako súčasť gastroturizmu

Úvod. Súčasťou kultúry každého etnika je tradičná strava – charakteristické jedlá a nápoje....

Slow food – protiklad ponuky fast food reštaurácií

Fast food ako súčasť globalizačného procesu. Silnejúca globalizácia v cestovnom...

Nové trendy v gastronómii v kontexte cestovného ruchu

Charakter stravy závisel tisíce rokov od okolitej prírody. Pri jej...