Warning: Parameter 2 to contexts_posts_where() expected to be a reference, value given in /data/4/7/47a279fe-d009-41d9-9884-5b9053435cb3/kmkt.sk/web/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Food styling umenie vs. marketingový nástroj

Úvod. Gastronómia je neustále sa vyvíjajúca oblasť, ktorá podlieha trendom...

Gastronómia v kontexte cestovného ruchu – kulinársky cestovný ruch

Úvod. Pojem „gastronómia“ nadobudol široké uplatnenie v živote človeka a práve preto...

Identita a tradičná kultúra Slovákov v Sarvaši

Úvod. „Vnímanie kultúry sa prejavuje aj dôrazom na kultúrne hodnoty,...

Gastronómia a jej historické kontexty

Úvod Gastronómia chápaná ako teória kuchárskeho umenia tvorí dôležitú súčasť...

Obľúbenosť tradičných jedál s akcentom na Ponitrie

Úvod. Zmeny životnej úrovne, mobilita obyvateľstva, častejšie stravovanie mimo domova,...

Kulinárna kultúra ako súčasť gastroturizmu

Úvod. Súčasťou kultúry každého etnika je tradičná strava – charakteristické jedlá a nápoje....

Nové trendy v gastronómii v kontexte cestovného ruchu

Charakter stravy závisel tisíce rokov od okolitej prírody. Pri jej...

Marketingové riadenie pohostinských podnikov

Úvod. Tak ako marketingové riadenie výrobných podnikov, aj marketingové riadenie...