Warning: Parameter 2 to contexts_posts_where() expected to be a reference, value given in /data/4/7/47a279fe-d009-41d9-9884-5b9053435cb3/kmkt.sk/web/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Foodstyling ako nástroj online marketingu

Úvod. Food styling predstavuje umenie aranžovania jedál, aby boli vizuálne...

Tradičný odev a jeho prvky ako marketingový nástroj v kúpeľnom meste Piešťany na prelome 19. a 20. storočia

Úvod. Na prelome 19. a 20. storočia bola obec Piešťany svetoznámym...

Food styling umenie vs. marketingový nástroj

Úvod. Gastronómia je neustále sa vyvíjajúca oblasť, ktorá podlieha trendom...

Význam marketingových aktivít v cestovnom ruchu

Úvod Propagácia v cestovnom ruchu zohráva veľmi dôležitú úlohu, pretože od...

Marketingová komunikácia TOP reštaurácií v Nitre na Instagrame a Facebooku

Úvod. Sociálne siete patria v súčasnosti k najdiskutovanejšej téme dnešnej doby. Názory...

Poprad ako destinácia cestovného ruchu

Úvod. Významné posuny v demografii, sociálnej štruktúre, životnom štýle a možnostiach trávenia...

Event marketing v cestovnom ruchu

Marketingové riadenie cestovného ruchu patrí do sféry marketingu služieb. Pri...

Facebook ako nástroj marketingovej komunikácie gastronomických zariadení

Úvod. V súčasnosti diskutovaný termín „sociálna sieť“ vychádzajúci z anglického spojenia „social...

Marketing strategies in Polish theatres

It has been long known that using cultural heritage in...

Regionálne turistické informačné systémy (s akcentom na analýzu ich súčasného stavu v mikroregióne Uhrovská dolina)

Úvod. Regionálny rozvoj v slovenských podmienkach výrazne súvisí so spájaním obcí do mikroregionálnych...

Marketing v kultúrnom cestovnom ruchu

Úvod. Zmena ekonomického a spoločenského prostredia, nárast fondu voľného času...

Hudobné podujatia ako motivačný prvok pre účasť na kultúrnom cestovnom ruchu

Medzi prvky, ktoré vytvárajú atraktivitu a jedinečnosť cieľového miesta a...