Warning: Parameter 2 to contexts_posts_where() expected to be a reference, value given in /data/4/7/47a279fe-d009-41d9-9884-5b9053435cb3/kmkt.sk/web/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Destinačný manažment a manažment kultúry – na príklade činnosti OOCR Turistický Novohrad a Podpoľanie

Úvod. Charakter ponuky cestovného ruchu na Slovensku je rôznorodý. Destinácie...

Význam marketingových aktivít v cestovnom ruchu

Úvod Propagácia v cestovnom ruchu zohráva veľmi dôležitú úlohu, pretože od...

Tradičná kultúra, civilizačné procesy a cestovný ruch v Demänovskej Doline

Úvod Kultúru Demänovskej Doliny, dnešného vyhľadávaného strediska cestovného ruchu, formovali...

Športové a relaxačné zariadenia Prievidze a súčasný manažment mesta ako destinácie

Štúdia sa zameriava na súčasný a perspektívny rozvoj športových a...

Poprad ako destinácia cestovného ruchu

Úvod. Významné posuny v demografii, sociálnej štruktúre, životnom štýle a možnostiach trávenia...